This project has been closed. We were searching a Service desk team member for mid/big sized organisation. Excellent Dutch language skills were required.
Heb jij ervaring in het uitvoeren van autorisaties (meerdere systemen) en sta jij open voor een nieuwe uitdaging van 32-36 uur per week? In de regio Rotterdam ben ik op zoek naar meerdere servicedesk medewerkers. In de functie ben je verantwoordelijk voor het doorvoeren (en afvoeren) van rechten, het signaleren van incidenten, het monitoren van het autorisatieproces en het meedenken over oplossingen. Hierbij volg je de richtlijnen uit het autorisatiebeleid van de opdrachtgever. Ten slotte controleer je de voortgang binnen de afgesproken servicelevels. Dit houdt in dat je veel samenwerkt met andere interne afdelingen en externe partijen.
- Afgeronde MBO opleiding
- Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als servicedesk medewerker of autorisatiemedewerker
- Werkervaring in grotere organisaties (vanaf 100 medewerkers)
- Werkervaring met Expertdesk of Planon of Topdesk of Remedy
- Goede beheersing van de Nederlandse taal
- Afgeronde ITIL certificering is een pré
- Dienstverlenende instelling
- Accuraat
- Integer
Interested?
Please contact us by using our contact form.